.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل مستمر در پرداخت مستمری بازنشستگان

 دبير خانه کارگر استان مازندران گفت: تأخير در پرداخت مستمري بازنشستگان مشکلي مستمر است.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از آریا، نصرالله دريابيگي بيان داشت: صندوق بازنشستگان فولاد پيش از تحولات اخير و انتقال به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي نيز در پرداخت مستمري بازنشستگان دچار مشکلاتي بود، اما پس از انتقال اين صندوق از وزارت صنعت، مشکلات بازنشستگان فولاد چندين برابر شده است.

اين فعال کارگري تأخير در پرداخت مستمري بازنشستگان را مشکلي مستمر و هميشگي عنوان کرد و گفت: حقوق بازنشستگان فولاد يا با تأخيرهاي دراز مدت پرداخت مي‌شود، يا هر دو ماه يک‌بار به صورت علي‌الحساب پرداخت مي‌شود.

دريابيگي انتقال صندوق بازنشستگي کارگران فولاد را از وزارت صنعت به وزارت کار بي برنامه توصيف کرد واظهارداشت: پس از انجام اين انتقال نه وزارت صنعت، معدن و تجارت خدماتي به بازنشستگان ارائه مي‌دهد و نه در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي برنامه مشخصي براي اداره اين صندوق وجود دارد.

دبير خانه کارگر مازندران در پايان ضمن توصيف دشواريهايي که اين کارگران بازنشسته در طول زمان خدمت‌شان به طور هر روزه تحمل مي‌کردند، خاطرنشان کرد: کارگراني که تمامي سال‌هاي کارشان را در اعماق زمين يا معادن روي زميني صرف کرده‌اند، اکنون پس از بازنشستگي تنها شايسته احترام‌اند و اين در حالي است که عدم پرداخت حقوق اين کارگران بازنشسته، خانواده‌هاي آنان را نيز درگير مشکلاتي مي‌کند که هيچ ارتباطي با کارگر بازنشسته نداشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.